Eén dag training, en u schrijft merkbaar beter! Begrijpelijke teksten leiden immers tot minder vragen, minder klachten, kortom tot grotere efficiëntie.
Data vertellen hoe vaak iets gebeurt. Verhalen vertellen waarom en hoe de dingen gebeuren. Gebruik de kracht van verhalen om denken, voelen en handelen te veranderen.
Content marketing | 12 mei, 19 mei, 26 mei - avonden | | Christoph Vandewiele |
U leert een content marketing strategie opstellen. U leert verschillende concrete tactieken en technieken kennen waarbij productboodschappen op een strategische manier worden gekruist met relevante content.
Stakeholder engagement | 17 & 31 mei 2016 - overdag | Elke Jeurissen & Cato Léonard | Engageer de relevante stakeholders, zij het intern, zij het extern, voor uw project, activiteit of uitdaging. U leert op een doordachte manier partnerschappen aangaan met geloofwaardige en geëngageerde stakeholders.
Focus op de behoeften en motivaties van uw gebruiker. Tijdens deze training graven we wat dieper naar de Why, om beter te bepalen wat u zegt tegen wie waar wanneer.
Proef van de wondere wereld der crisisbeheersing en leer uit allerhande gesimuleerde crisissituaties. De focus ligt op het opmaken en uitvoeren van strategische communicatie tijdens een dreigende gebeurtenis binnen een organisatie.
Digitaal marketingplan opstellen | 17, 23, 31 mei 2016 - avonden | | Christoph Vandewiele | Leer de opportuniteiten kennen van online marketing. Hoe pakt u uw digitale marketing best aan? Wat zijn binnen uw ondernemingsdoelstellingen uw prioriteiten?
Wilt u uw communicatie met jongeren verbeteren en hen meer betrekken bij uw werking? Leer op welke manier u uw communicatie kan optimaliseren en welke kanalen u daar best voor inzet.
De ultieme opleiding voor Instagram en Pinterest in Vlaanderen. Met tips om meer uit uw account te halen, inspiratie voor goede content en beproefde strategieën.