Social media monitoring
Datum: dinsdag 10 mei 2016 - avond
Lesgevers: Herman Maes
Lesgevers: Herman Maes
De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Doelgroep:
Werknemers die vanuit profesioneel standpunt social media kanalen beheren.
Doelen:
Social media is een ware stortvloed van vermeldingen, acties en antwoorden. Het beheren van social media kanalen of opvolgen, van wat er zich afspeelt is dan ook een steeds complexere taak. Tijdens deze training gaan we stap voor stap met beschikbare tools orde scheppen in de chaos.
Inhoud:
Werkwijze:
Deze praktische training is geen eenrichtingsvorming. Ervaringen en concrete cases worden betrokken om zo tot een actielijst te komen, waarmee u na de training aan de slag zal kunnen gaan.
Lesgever:
Herman Maes is online marketeer en vooral gepassioneerde digital native bij Digital Agency Intracto. Daarnaast is hij reeds 13 jaar blogger (waarvan de laatste 4 jaar als blogger in bijberoep) op www.dailybits.be. Zijn passie voor online marketing en bloggen, geeft hij reeds enkele jaren door via presentaties en workshops. www.dailybits.be
Werknemers die vanuit profesioneel standpunt social media kanalen beheren.
Doelen:
Social media is een ware stortvloed van vermeldingen, acties en antwoorden. Het beheren van social media kanalen of opvolgen, van wat er zich afspeelt is dan ook een steeds complexere taak. Tijdens deze training gaan we stap voor stap met beschikbare tools orde scheppen in de chaos.
Inhoud:
- Social media kanalen en de verschillen.
- Social media kanalen in België?
- Het meten en monitoren van Facebook.
- Het meten, monitoren en beheren van Twitter.
- Slim gebruik maken van beschikbare tools om social media kanalen te gaan monitoren en meten.
- Welke KPI’s zijn voor elk kanaal van belang voor een rapportering?
- Monitoren van websites en webforums.
- Hoe omgaan met negatieve reacties op social media?
Werkwijze:
Deze praktische training is geen eenrichtingsvorming. Ervaringen en concrete cases worden betrokken om zo tot een actielijst te komen, waarmee u na de training aan de slag zal kunnen gaan.
Lesgever:
Herman Maes is online marketeer en vooral gepassioneerde digital native bij Digital Agency Intracto. Daarnaast is hij reeds 13 jaar blogger (waarvan de laatste 4 jaar als blogger in bijberoep) op www.dailybits.be. Zijn passie voor online marketing en bloggen, geeft hij reeds enkele jaren door via presentaties en workshops. www.dailybits.be
Praktische informatie:
18.00 - 21.30: trainingsavond
- Dagverloop:
18.00 - 21.30: trainingsavond
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 350
- Tarief voor overheden en social profit: € 150
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Normaal tarief: € 350
- Korting:
- 10% korting op de totale deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen).
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.