Digitaal marketingplan opstellen
Lesgever:
Christoph Vandewiele is innovatieadviseur en -onderzoeker. Bij Memori focust Christoph op projecten rond innovaties en ontwikkelingen in communicatie, online marketing en digitale media. Daarnaast geeft hij vormingen en gastlezingen rond groei- en merkstrategieën, sociale media en e-marketing. |
Doelgroep:
Communicatie- en marketingverantwoordelijken
Doelen:
Ondernemers staan voor een hele uitdaging. Ze moeten inspelen op de snel evoluerende wereld van digitale media en een daardoor veranderende consument. Deze evoluties bieden heel wat opportuniteiten om op een nieuwe manier aan marketing te doen. Dit trainingstraject gaat in op deze opportuniteiten. Na deze training heeft u een duidelijk overzicht van wat de toegevoegde waarde is van online marketing én waar u binnen uw ondernemingsdoelstelling de focus op moeten leggen.
Inhoud:
Dag 1 (halve dag of avond)
Werkwijze:
Tijdens deze training leert u de verschillende facetten van digitale marketing kennen én toepassen. De training laat ruimte voor de ervaringen van de deelnemers.
Communicatie- en marketingverantwoordelijken
Doelen:
Ondernemers staan voor een hele uitdaging. Ze moeten inspelen op de snel evoluerende wereld van digitale media en een daardoor veranderende consument. Deze evoluties bieden heel wat opportuniteiten om op een nieuwe manier aan marketing te doen. Dit trainingstraject gaat in op deze opportuniteiten. Na deze training heeft u een duidelijk overzicht van wat de toegevoegde waarde is van online marketing én waar u binnen uw ondernemingsdoelstelling de focus op moeten leggen.
Inhoud:
Dag 1 (halve dag of avond)
- Algemene inleiding : van strategie tot conversie
- Definitie van online marketing
- Strategische aspecten en businessmodellen
- Customer journey
- Klantenacquisitieproces / marketingcommunicatie
- SEO
- SEA
- Google Analytics
- Facebook advertising
- Content kalender
- ReMarketing – bannering
- E-mailmarketing
- E-CRM
- Acquisitie
- E-commerce
Werkwijze:
Tijdens deze training leert u de verschillende facetten van digitale marketing kennen én toepassen. De training laat ruimte voor de ervaringen van de deelnemers.
Contact:
Interesse in deze vorming? Neem contact op met ons: memori@thomasmore.be of 015 369 300. Dan bespreken we samen met u de inhoud en organisatie van deze vorming; met uw eigen accenten en voor uw eigen team of doelgroep.
Interesse in deze vorming? Neem contact op met ons: memori@thomasmore.be of 015 369 300. Dan bespreken we samen met u de inhoud en organisatie van deze vorming; met uw eigen accenten en voor uw eigen team of doelgroep.