Uw onderneming laten groeien via LinkedIn
Datum: donderdag 28 april 2016 - avond
Lesgevers: Jana Wuyts
Lesgevers: Jana Wuyts
De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Doelgroep:
Ondernemers, zowel starters als gevestigde ondernemingen.
Het hebben van een LinkedIn-profiel is noodzakelijk om deze opleiding vlot te kunnen volgen. Het strekt tot aanbeveling om ter voorbereiding onze training 'Personal branding via LinkedIn' (26 april 2016) vooraf te volgen. Het beheren van een LinkedIn-bedrijfspagina is niet strikt noodzakelijk.
Doelen:
LinkedIn is de laatste jaren sterk gegroeid. Vooral in België bekleedt het zakelijk sociale netwerk een sterke positie. Uw bedrijfspagina is uw digitale uithangbord. Deze cursus leert u hoe u stapsgewijs, makkelijk én gratis een gedegen strategie uitbouwt op dit professionele netwerk. U leert hoe u een goede bedrijfspagina opzet en onderhoudt.
Inhoud:
De training focust op het optimaliseren van de bedrijfspagina. De cursus biedt een antwoord op de vragen:
Werkwijze:
Deze opleidingsavond is praktisch opgezet als workshop. Aan de hand van een concreet stappenplan gaat u meteen aan de slag met uw eigen bedrijfsprofiel. U maakt een lijst met persoonlijke to do’s waarmee u na de les onmiddellijk aan de slag kan.
Lesgever:
Jana Wuyts is trainer, copywriter en expert in webcontent en sociale media. Jana werkte 10 jaar lang in de journalistiek. Eerst bij Corelio (nu het Mediahuis), later bij De Persgroep. Ze leidde een team van 20 journalisten dat aangroeide tot 220 journalisten. Ze startte regiosites op voor hnb.be en hln.be. Ze leidde de regiokatern van Het Laatste Nieuws/De Nieuwe Gazet. Ze gaf tegelijk ook les aan diverse hogescholen en universiteiten. Eerst over onlinejournalistiek en schrijven voor het web. Later ook over sociale media - met de klemtoon op LinkedIn, Pinterest, Instagram, Facebook en Twitter. Ze geeft ook workshops over creativiteit in storytelling.
Ondernemers, zowel starters als gevestigde ondernemingen.
Het hebben van een LinkedIn-profiel is noodzakelijk om deze opleiding vlot te kunnen volgen. Het strekt tot aanbeveling om ter voorbereiding onze training 'Personal branding via LinkedIn' (26 april 2016) vooraf te volgen. Het beheren van een LinkedIn-bedrijfspagina is niet strikt noodzakelijk.
Doelen:
LinkedIn is de laatste jaren sterk gegroeid. Vooral in België bekleedt het zakelijk sociale netwerk een sterke positie. Uw bedrijfspagina is uw digitale uithangbord. Deze cursus leert u hoe u stapsgewijs, makkelijk én gratis een gedegen strategie uitbouwt op dit professionele netwerk. U leert hoe u een goede bedrijfspagina opzet en onderhoudt.
Inhoud:
De training focust op het optimaliseren van de bedrijfspagina. De cursus biedt een antwoord op de vragen:
- Wat zijn de kenmerken van een goed profiel? Met goede voorbeelden.
- Wat is een goede bedrijfspagina? Met voorbeelden uit Vlaanderen.
- Wat is het belang van aanbevelingen en groepen?
- Hoe maakt u goede updates, zowel vormelijk als inhoudelijk?
- Hoe voert u een sterke contentstrategie over uw merk, product of bedrijf?
- Hoe interpreteert u uw analytics (cijfers)?
Werkwijze:
Deze opleidingsavond is praktisch opgezet als workshop. Aan de hand van een concreet stappenplan gaat u meteen aan de slag met uw eigen bedrijfsprofiel. U maakt een lijst met persoonlijke to do’s waarmee u na de les onmiddellijk aan de slag kan.
Lesgever:
Jana Wuyts is trainer, copywriter en expert in webcontent en sociale media. Jana werkte 10 jaar lang in de journalistiek. Eerst bij Corelio (nu het Mediahuis), later bij De Persgroep. Ze leidde een team van 20 journalisten dat aangroeide tot 220 journalisten. Ze startte regiosites op voor hnb.be en hln.be. Ze leidde de regiokatern van Het Laatste Nieuws/De Nieuwe Gazet. Ze gaf tegelijk ook les aan diverse hogescholen en universiteiten. Eerst over onlinejournalistiek en schrijven voor het web. Later ook over sociale media - met de klemtoon op LinkedIn, Pinterest, Instagram, Facebook en Twitter. Ze geeft ook workshops over creativiteit in storytelling.
Praktische informatie:
18.00 - 22.00: trainingsavond
- Dagverloop:
18.00 - 22.00: trainingsavond
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 350
- Tarief voor overheden en social profit: € 150
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Normaal tarief: € 350
- Korting:
- 10% korting op de totale deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen).
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.