Communiceren met jongeren
De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Datum: donderdag 19 mei 2016 - overdag
Lesgevers: Mediaraven
Lesgevers: Mediaraven
Doelgroep:
Communicatiemedewerkers van overheidsinstellingen, non-profitorganisaties, ondernemingen en bedrijven die hun communicatie (beter) willen leren afstemmen op jongeren.
Doelen:
Via websites, facebooks en nieuwsbrieven probeert uw organisatie te communiceren met jongeren en hen bij uw werking te betrekken. Maar dat leidt niet altijd tot het gewenste resultaat. Waaraan ligt dat? En hoe kan u die communicatie optimaliseren? Hebben flyers en folders nog zin? Hoe zet u Facebook efficiënt in? Wat met Instagram en Snapchat? Kan u een video 'viraal' maken? En heeft u nog wel een website nodig?
Inhoud:
Werkwijze:
Via vragen, een quizje en een resem inspirerende voorbeelden van goede jongerencommunciatie til je je jongerencommunicatie naar een hoger niveau. U krijgt de kans om tijdens de vorming met en aan uw eigen materiaal te werken.
Lesgever:
Mediaraven is een Vlaamse jeugdwerkorganisatie die kinderen, jongeren en hun begeleiders de kans geeft om met media te experimenteren. Met hun ervaring en expertise maken ze video’s, programmeren websites, organiseren vormingscursussen en computerkampen en ontwikkelen mediawijze producten. www.mediaraven.be
Communicatiemedewerkers van overheidsinstellingen, non-profitorganisaties, ondernemingen en bedrijven die hun communicatie (beter) willen leren afstemmen op jongeren.
Doelen:
Via websites, facebooks en nieuwsbrieven probeert uw organisatie te communiceren met jongeren en hen bij uw werking te betrekken. Maar dat leidt niet altijd tot het gewenste resultaat. Waaraan ligt dat? En hoe kan u die communicatie optimaliseren? Hebben flyers en folders nog zin? Hoe zet u Facebook efficiënt in? Wat met Instagram en Snapchat? Kan u een video 'viraal' maken? En heeft u nog wel een website nodig?
Inhoud:
- Hoe werkt jongerencommunicatie?
- Offline versus online communicatie
- Hoe betrekt u jongeren bij uw communicatie?
- Voorbeelden uit binnen- en buitenland
- Hoe organiseert u zich als vereniging
Werkwijze:
Via vragen, een quizje en een resem inspirerende voorbeelden van goede jongerencommunciatie til je je jongerencommunicatie naar een hoger niveau. U krijgt de kans om tijdens de vorming met en aan uw eigen materiaal te werken.
Lesgever:
Mediaraven is een Vlaamse jeugdwerkorganisatie die kinderen, jongeren en hun begeleiders de kans geeft om met media te experimenteren. Met hun ervaring en expertise maken ze video’s, programmeren websites, organiseren vormingscursussen en computerkampen en ontwikkelen mediawijze producten. www.mediaraven.be
Praktische informatie:
09.30 - 12.30: voormiddagsessie
12.30 - 13.30: lunch
13.30 - 16.30: namiddagsessie
- Dagverloop:
09.30 - 12.30: voormiddagsessie
12.30 - 13.30: lunch
13.30 - 16.30: namiddagsessie
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 550 (inclusief verzorgde lunch, cursusmateriaal en deelnamecertificaat)
- Tarief voor overheden en social profit: € 350 (inclusief verzorgde lunch, cursusmateriaal en deelnamecertificaat)
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Korting:
- 10% korting op de totale deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen).
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.