Trendwatching met Herman Konings
Turen naar onzekere tijden
Turen naar onzekere tijden
Datum: donderdag 2 juni 2016 - avond
Lesgevers: Herman Konings
Lesgevers: Herman Konings
De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Doelgroep:
Iedereen die mee wil zijn met de laatste trends.
Doelen:
Leer over trends waar u toekomsten kunt op bouwen.
Inhoud:
Tijdens deze lezing verkent Herman Konings de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.
Werkwijze:
U wordt overdonderd met de laatste trends en tal van voorbeelden.
Lesgever:
Herman Konings is beheerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Als trendanalist en consumentenpsycholoog geeft Herman regelmatig consults, workshops en lezingen aan bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs over trendverschuivingen en toekomstverwachtingen. Herman is een onvervalste verhalenverteller die de toeschouwer in een meeslepend parcours weet te begeesteren voor de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zal zijn.
Iedereen die mee wil zijn met de laatste trends.
Doelen:
Leer over trends waar u toekomsten kunt op bouwen.
Inhoud:
Tijdens deze lezing verkent Herman Konings de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.
Werkwijze:
U wordt overdonderd met de laatste trends en tal van voorbeelden.
Lesgever:
Herman Konings is beheerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing/nXt. Als trendanalist en consumentenpsycholoog geeft Herman regelmatig consults, workshops en lezingen aan bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs over trendverschuivingen en toekomstverwachtingen. Herman is een onvervalste verhalenverteller die de toeschouwer in een meeslepend parcours weet te begeesteren voor de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zal zijn.
Praktische informatie:
- Dagverloop:
17.30 - 18.00: onthaal met koffie en thee
18.00 - 21.30: trainingsavond
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 350
- Tarief voor overheden en social profit: € 150
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Korting:
- 10% korting op de totale deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen).
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.
- Op maat: Legt u graag uw eigen accenten? Organiseert u graag een training voor een specifieke groep teamleden? Vraag dan een training op maat aan.