De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Doelgroep:
Iedereen die, op basis van meer inzicht in het gedrag van hun websitebezoekers, actie wil ondernemen om hun communicatie en/of hun website aan te passen.
Om deze training vlot te kunnen volgen, is het noodzakelijk dat Google Analytics geïnstalleerd is op uw website en dat u toegang heeft tot de webstatistieken. Vergeet dus uw login en paswoord niet mee te brengen naar de training.
Meer info over toegang Google Analytics.
Doelen:
Deze training is een eerste kennismaking met Google Analytics. Na afloop begrijpt u beter hoe Google Analytics werkt, wat de belangrijkste basisbegrippen zijn, en vindt u ook beter uw weg in de veelheid van rapporten.
Inhoud:
De training is een mix van theorie en praktijk.
Volgende topics komen aan bod:
Werkwijze:
De inhoud is hands-on, dat betekent dat elke deelnemer oefent op de Google Analytics account van zijn/haar site.
Lesgever:
Béate Vervaecke staat voor e-Zen. Sinds haar eerste website in 1998, een online en realtime reservatie website, heeft ze de online microbe te pakken. Na zijsprongen in de klassiekere marketing bij Technopolis, kreeg ze bij Kluwer de ‘e-shop’ in handen. Daarnaast bracht ze de best lopende online initiatieven in kaart, zodat alle collega’s er konden van leren. Sinds 2006 is ze zelfstandig, en helpt ze klanten met Google Analytics en AdWords. www.e-zen.be
Iedereen die, op basis van meer inzicht in het gedrag van hun websitebezoekers, actie wil ondernemen om hun communicatie en/of hun website aan te passen.
Om deze training vlot te kunnen volgen, is het noodzakelijk dat Google Analytics geïnstalleerd is op uw website en dat u toegang heeft tot de webstatistieken. Vergeet dus uw login en paswoord niet mee te brengen naar de training.
Meer info over toegang Google Analytics.
Doelen:
Deze training is een eerste kennismaking met Google Analytics. Na afloop begrijpt u beter hoe Google Analytics werkt, wat de belangrijkste basisbegrippen zijn, en vindt u ook beter uw weg in de veelheid van rapporten.
Inhoud:
De training is een mix van theorie en praktijk.
Volgende topics komen aan bod:
- Hoe verzamelt en berekent Google Analytics de data?
- Oefeningen op volgende rapporten
- Doelgroep: welke kenmerken heeft mijn doelgroep? Hoe belangrijk is mobiel voor mijn site?
- Gedrag: wat doen mijn bezoekers op mijn website? Welke pagina’s bekijken ze?
- Acquisitie: op welke manier vinden ze mijn website? En welke manier geeft de beste kwaliteit van bezoekers?
Werkwijze:
De inhoud is hands-on, dat betekent dat elke deelnemer oefent op de Google Analytics account van zijn/haar site.
Lesgever:
Béate Vervaecke staat voor e-Zen. Sinds haar eerste website in 1998, een online en realtime reservatie website, heeft ze de online microbe te pakken. Na zijsprongen in de klassiekere marketing bij Technopolis, kreeg ze bij Kluwer de ‘e-shop’ in handen. Daarnaast bracht ze de best lopende online initiatieven in kaart, zodat alle collega’s er konden van leren. Sinds 2006 is ze zelfstandig, en helpt ze klanten met Google Analytics en AdWords. www.e-zen.be
Praktische informatie:
18.00 - 21.30: trainingsavond
- Dagverloop:
18.00 - 21.30: trainingsavond
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 350
- Tarief voor overheden en social profit: € 150
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Normaal tarief: € 350
- Korting:
- 10% korting op de totale deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen).
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.