Employer marketing
Datum: donderdag 26 mei 2016 - overdag
Lesgever: Tom De wachter
Lesgever: Tom De wachter
De inschrijvingen voor deze training zijn afgesloten.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Hieronder kan u uw interesse aangeven in deze en andere trainingen. Dan kunnen wij u op de hoogte houden van ons trainingsaanbod.
Doelgroep:
Iedereen die een sterk werkgeversmerk wil bouwen: bedrijfsleiders van KMO’s, HR- of communicatieverantwoordelijken bij grotere organisaties.
Doelen:
Steeds meer bedrijven bouwen actief aan hun werkgeversimago. Om de beste talenten aan te trekken, maar ook om ze enthousiast en gemotiveerd te houden eens ze aan boord zijn. Leer hoe u uw bedrijf op de kaart zet als werkgever.
Inhoud:
Werkwijze:
Klastraining met voldoende interactie tussen de deelnemers en praktische oefeningen. Veel voorbeelden en best practices.
Lesgever:
Tom De Wachter is al 12 jaar expert in employer marketing. Hij runt het gespecialiseerde communicatiebureau Insilencio en bouwt met een team van communicatiestrategen en projectmanagers aan de employer brands van middelgrote en grote ondernemingen. Hij is ook voorzitter van de STIMA-expertgroep rond Internal & Employer Branding.
Iedereen die een sterk werkgeversmerk wil bouwen: bedrijfsleiders van KMO’s, HR- of communicatieverantwoordelijken bij grotere organisaties.
Doelen:
Steeds meer bedrijven bouwen actief aan hun werkgeversimago. Om de beste talenten aan te trekken, maar ook om ze enthousiast en gemotiveerd te houden eens ze aan boord zijn. Leer hoe u uw bedrijf op de kaart zet als werkgever.
Inhoud:
- Hoe bouwt u een employer marketing strategie?
- Op zoek naar uw werkgeversidentiteit
- Uw employee value proposition in kaart brengen
- Van EVP naar communicatieconcept
- De kracht van employee ambassadeurs en hun authentieke verhalen
- Intern communicatieplan: bouwen aan employee engagement en cultuurverandering
- Extern communicatieplan: bouwen aan uw employer brand en de juiste kandidaten aantrekken
- Trends in employer marketing
Werkwijze:
Klastraining met voldoende interactie tussen de deelnemers en praktische oefeningen. Veel voorbeelden en best practices.
Lesgever:
Tom De Wachter is al 12 jaar expert in employer marketing. Hij runt het gespecialiseerde communicatiebureau Insilencio en bouwt met een team van communicatiestrategen en projectmanagers aan de employer brands van middelgrote en grote ondernemingen. Hij is ook voorzitter van de STIMA-expertgroep rond Internal & Employer Branding.
Praktische informatie:
09.30 - 12.30: voormiddagsessie
12.30 - 13.30: lunch
13.30 - 16.30: namiddagsessie
- Dagverloop:
09.30 - 12.30: voormiddagsessie
12.30 - 13.30: lunch
13.30 - 16.30: namiddagsessie
- Vormingslocatie: Thomas More Mechelen
- Prijs:
- Normaal tarief: € 550 (inclusief verzorgde lunch, cursusmateriaal en deelnamecertificaat)
- Tarief voor overheden en social profit: € 350 (inclusief verzorgde lunch, cursusmateriaal en deelnamecertificaat)
- Studenten: gratis (aantal plaatsen voor studenten is beperkt)
- Normaal tarief: € 550 (inclusief verzorgde lunch, cursusmateriaal en deelnamecertificaat)
- Korting:
- 10% korting op de deelnameprijs voor afgestudeerden van Thomas More (voorheen KHMechelen en Lessius Mechelen)
- Volgt u deze training vanuit een KMO? Deze opleiding is erkend voor betaling met KMO-portefeuillesubsidies. Hiermee betaalt u slechts 50% van het opleidingsbedrag.